// Collega gezocht

Ben jij onze administratieve duizendpoot?

Allround administratief medewerker (full-time)

 

Ben jij onze administratieve duizendpoot die graag full-time wil meewerken binnen een dynamische organisatie met een hart voor duurzaamheid.

Je bent het eerste aanspreekpunt van onze organisatie. Onmiddellijke beschikbaarheid is een voordeel.

Je belangrijkste coördinerende taken zijn:

  • Praktisch coördineren van opleidingen (zowel inhouse als extern): dit gaat van het promoten van de opleiding tot inplannen van docenten, inschrijven van cursisten en praktische opvolging zoals verwerken van aanwezigheden, versturen van lesdocumenten,…
  • Organisatie van educatieve activiteiten zoals rondleidingen, lezingen, virtual reality belevingen: je verwerkt boekingen, contacteert begeleidende vrijwilligers (je onderhoudt ook een netwerk met deze personen en zoekt actief naar nieuwe begeleiders)
  • Verder zal je ook betrokken zijn in de verdere uitbreiding van ons programma.
  • Communicatie en marketing: je bent verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de website, je werkt mee aan de strategie en uitwerking van de social media van de organisatie.

   Verder neem je ook nog een aantal administratieve taken voor je rekening:

  • Boekhouding: onder leiding van de penningmeester zal je een aantal boekhoudingkundige taken uitvoeren zoals: facturen opmaken na geboekte activiteiten, betalingen uitvoeren van inkomende facturen, eenvoudige verrichtingen inboeken,…
  • Je werkt mee aan de agendaplanning van het kernteam van de organisatie in nauw overleg met manager.
  • Diversen: telefonie, post, beheer algemeen emailadres van de organisatie

 

Ook als ‘commercieel’ administratief bediende M/V/X, je bent gedreven, je blink uit in algemene projectadministratie. Je werkt in het Nederlands maar overschakelen in het Engels is géén probleem. Frans is een pluspunt.

Een greep uit je takenpakket en je competenties zijn :

  • Taken en orders verwerken en opvolgen van de boekingen

  • Allround administratie & logistieke planning opmaken

  • Via mail en telefonisch het aanspreekpunt zijn van onze klanten

  • Teamplayer & creatief  duurzaam meedenken

  • Dagelijks up to date houden van input voor het jaarverslag

  • Resultaatgericht werken, nauwkeurig en efficiënt uitvoeren van opdrachten

  • Projectadministratie opvolgen

  • Klantgericht en duurzaam zijn ifv de doelstellingen van de organisatie

Wij bieden u:

  • Een dynamisch en ondernemend team met korte lijnen naar de directie
  • Een gevarieerde job vol uitdagingen met waardering voor jouw inzet
  • De nodige tools voor thuiswerk, ook al werk je voornamelijk op kantoor
  • Flexibele werkuren
  • Een degelijke interne opleiding
  • Een vast loon, maaltijdcheques
  • Leuke collega's

De vacature wordt afgesloten op 18 september

Een eerste selectie volgt naar aanleiding van de CV, nadien volgt een mondelinge selectie.

Kandidaturen kunnen ingediend worden op info [at] cleantechpunt.be